2. Social

Spre atenţia celor care cred că le pasă


cool-fashion-friend-friendship-Favim.com-905421Ne amintim cu nostalgie de cum era viaţa noastră înainte de apariţia platformelor de socializare. În decursul anilor tehnologia a avansat atât de mult şi ne oferă atât de multe informaţii încât parcă nici nu mai simţim nevoia de apropiere cu cei dragi nouă.

Unii mai mult, alţii mai puţin, tindem să ne reîntoarcem către momentele unice din trecut şi ne dăm seama că tipul, consistenţa şi verosimilitatea lor depinde de felul în care abordăm situaţiile.

Vorbim azi expres despre postările de pe Facebook.

Cu ceva timp în urmă, când am fost loviţi de frenezia Facebook ne păsa, acum puţin ba chiar tinde spre deloc.

Nu știu alții cum sunt (vorba lui Ion C.) dar când mă gândesc la perioada copilăriei mele şi la cea adolescentină, când minutele sau alte opțiuni de la X sau Y furnizori de telefonie mobilă nu existau, cu atât mai puțin aplicația asta, am fost mult mai apropiaţi de prieteni (nu?). Bip-urile au însemnat mereu „mă gândesc la tine” şi vizitele erau mai dese. Chiar dacă am crescut cu propria familie, copii, animăluţe, asigurări, facturi şi impozite, tot am avea timp să ne căutam, măcar prin mesaje sau telefoane scurte. Alegem însă aplicația asta care ne spune ce fac ceilalți, ce gândesc, la ce anume visează, ce preferinţe au pentru citit, care este progresul lor în lectură, ce filme vizionează, sau preferatul meu: tag când te întâlneşti cu cineva!

Am ales mult timp să intru pe facebook doar pentru a vedea „ce mai face cutare”. E josnic, părerea mea.

Sper să ne vedem faţă în faţă. Celor care le pasă!

Celor cărora le este dor de momentele de odinioară, să nu renunţe la ceea ce au acum, cât despre sănătatea prieteniei ar trebui să învăţăm să fim mai ajustabili. Să ne căutăm mai des. Să ne spunem lucrurile faţă în faţă, să ne întâlnim, să ne bucurăm mai mult de tot ce înseamnă prietenie şi mai ales de lucrurile mărunte care uneori ne fac să fim atât de fericiţi!

Dacă ai citit acest articol înseamnă că îţi pasă.

Multumim!

Gânduri bune, Rânduri Făurite.

Lasă un răspuns

