2. Social

După 1 an !


Hey, Hey!

Proiectelicente a făcut luna acesta 1 an!

yey! Happy birthday!

Chiar dacă a fost unul „rahitic/ anorexic”, adică cu postări puţine şi rare şi.. uitate de noi două. E timpul pentru ceva nou.

De astăzi înainte vom fi mereu aproape de voi prin a vă informa cu … chestii care credem noi că v-ar interesa să le citiţi sau v-ar plăcea să le citiţi pentru a vă destinde, descreţi fruntea, face să zâmbiţi … your choice.

Acum un an, eu şi bff a mea Loredana, ne-am gândit să începem să ne afirmăm creativitatea – nu altceva, aşa că am făcut un bog în secunda doi. Am fost timide şi nesigure şi cerşeam vizualizări şi era same shit but different day.

Toamna trecută am început totul pentru că  amândouă trebuia să facem ceva.  Suntem o echipă de freelancers care se ocupă cu chestiuţe handmade, proiecte, licenţe, lucrări de grad, etc.

Vrem să mulţumim tuturor celor care-şi fac timp să ne viziteze blog-ul şi să citească sau să ne asculte alegerile muzicale.

Vă dorim tuturor o toamnă frumoasă şi toate cele bune!

stay tuned!

Lasă un răspuns

