2. Social

Chimie Perfectă


Pentru că azi am aşteptat toată ziua ca, curierul să mă sune, să cobor pentru a intra în posesia unei carţi pe care am precomandat-o de la începutul lunii, şi teoretic trebuia să ajungă AZI nu mâine […] aproape am murit de plictiseală necitind ceva.  Cartea pe care o aştept se numeşte Spulberă-mă de Tahereh Mafi şi va fi a 11 carte pe care o voi citi anul acesta. Da, putine dar anul nu s-a afârşit. 🙂

Şi, cum ziceam, plictisindu-mă mi-am re-re-rearanjat cărţile în bibliotecă.

Uneori, când mi-e dor să mă simt bine iau o carte citită şi recitesc anumite pasaje.

Pentru prima dată voi posta pe blog câteva citate/ pasaje dintr-un roman de dragoste citit anul acesta.

 Chimie Perfectă de Simone Elkeles.

sinopsis

BĂIAT RĂU + FATĂ CUMINTE = CHIMIE PERFECTĂ

O poveste provocatoare şi pasională despre ce poţi descoperi când priveşti dincolo de suprafaţa lucrurilor.

La Liceul Fairfield dintr-o suburbie a oraşului Chicago, toată lumea ştie că între elevii veniţi din sudul oraşului şi cei din nord există o reacţie cam sulfuroasă. Aşa încât atunci când Brittany Ellis, şefa majoretelor, şi Alex Fuentes, membru al unei bande de cartier, sunt obligaţi să fie parteneri de laborator la orele de chimie, consecinţele se anunţă explozive. Niciunul dintre cei doi adolescenţi nu este însă pregătit pentru cea mai surprinzătoare dintre toate reacţiile chimice – iubirea.

Pot ei să spargă tiparele şi să înlăture prejudecăţile care ameninţă să-i ţină la distanţă?
O carte pentru băieţi răi şi fete cuminţi, pentru băieţi buni şi fete rele, o carte pentru băieţi şi fete, care a cucerit cititorii şi blogosfera!

 acum, delectaţi-vă cu… :

„- El e Alejandro Fuentes, începe cu vocea tremurând uşor. […] În vara asta şi-a pierdut vremea pe la colţurile străzilor, lundu-se de oamenii nevinovaţi, şi a făcut turul închisorilor,, pe dinăuntru, dacă înţelegeţi ce vreau să spun.”                Brittany Ellis

„Îi iau una din mâini într-ale mele. Ritmul respitaţiei lui Alex scade în timp ce eu mă aşez în genunchi şi mă aplec spre el. Nu dau atenţie degetelor lui lungi şi aspre şi nu mă gândesc că până acum nu l-am atins niciodată.

Îl simt că se înfrânează. Mă lasă pe mine să fac prima mişcare, ceea ce e un lucru bun.

Îi duc mâna la obrazul meu şi-l las să mi-l cuprindă. Îi aud cum geme. Îmi vine să zâmbesc, pentru că reacţia lui îmi arată că eu deţin puterea.

Rămâne nemişcat şi ochii ni se întâlnesc.

timpul se opreşte din nou în loc.”                  Brittany Ellis

„-Nu ştiu cum şi cand am început să mă îndragostesc de tine, Alex. Ştiu doar că s-a întamplat. De când era sa dau cu maşina peste tine, în prima zi de şcoală, nu mă gândesc decât la cum ar fi să fim împreună. Şi la sărutul ală… Dumnezeule, jur că n-am mai simţit aşa ceva niciodată. Sărutul ală a însemnat ceva. Daca sistemul solar nu s-a clătinat atunci, nici n-o să se clatine vreodată. ştiu că-i o nebunie, suntem aşa de diferiţi.
[…]

-Mă gandesc la tine tot timpul, Alex, şi vreau neaparat să te sarut din nou.”                    Brittany Ellis

„O tot sărut. Îi soptesc cât de dulce este, folosind cuvinte în spaniolă în fiecare propoziţie. Îmi plimb buzele pe gâtul ei şi zăbovesc acolo până ce se intinde pe spate şi mă lasă să-i scot bluza. […] La naiba, când suntem împreună, nu pot să mă gândesc decât la ea.
– Îmi pierd controlul, recunoaşte ea,muşcându-şi buza de jos.
Îmi plac buzele ei la nebunie.
– Mamacita, eu l-am pierdut deja, spun ,împingându-mă în ea ca să-şi dea seama că n-o mint.”              Alex Fuentes

Acesta este una dintre frumoasele cărţi pe care le-am citit anul acesta.

V-o recomand cu căldură! 🙂

Lasă un răspuns

