1. Cultură · 5. Despre noi

interviu cu Eduard


Noi fetele, adică LoreCris  avem câte ceva despre noi pe blog, şi cum Eduard este noul nostru membru, partener, prieten etc,  credem că i se cuvine un articol despre el pentru ca voi să-l cunoaşteţi mai bine.

Iată seria de întrebări.

Eduard şi mai cum?

Constantin.

Îţi place numele tau sau preferi Eddy?

Îmi este indiferent. Ideea este că, de când mă ştiu toata lumea mi-a spus Eddy. Cred că m-am obişnuit cu numele asta.  Cu toate că  mi-ar cam place să mi se spună Eduard (sună mai interesant) dar asta să nu zici nimănui 😉

Mâncarea preferata?

Tochitura moldovenească (numai dacă este făcută de mine 😀 )

Cum se numeşte melodia pe care o asculţi cel mai des?

Acum nu prea am preferinte… Ascult absolut orice, care sună bine, mai puţin manele, cu toate că am câteva care îmi plac, dar intră în categoria extra vechi.

Totuşi am una care îmi place tare mult ”Darin step up” <am ceva amintiri frumoase pe ea, poate cele mai frumoase>

Filme cu tăieturi, bătăi, explozii şi altele sau lacrimogene?

Depinde de starea în care sunt.

Mai mult cele lacrimogene, perioada asta  – dar nici asta sa nu zici nimănui.

Căţei sau pisici?

CĂŢEI 😀

Preferi singur pe lume sau „toţi-nebunii-la-o-laltă”?

Acum vreau mai mult singur.

Adică eu tipa care imi place şi atât. Nu ştiu daca va ţine.

Fata cu parul: sarmale sau  „cu placa-n priza”?

Sărmăluţe ! în foi de viţă !!!

Care e desertul tău preferat?

Nu contează… dulce să fie.

Spune despre tine ce nu ai mai spus nimănui pe blog/ facebook,/ sms/ faţă în faţă:

Îmi place să fiu cât mai romantic….. <da asta chiar sa nu spui nimănui, vreau sa surprind fata potrivita 😀 😛 >

Ce ai face dacă ai avea 40 de ani şi nu ai fi însurat?

Chiar nu m-am gândit niciodată la aşa ceva…. eu nu ştiu ce fac peste 5 minute da`pai  peste 17 ani 😀

De ce origami şi nu sculptură în piatră?

Pentru ca asta imi place.  La pietre… prea mult praf!

LoreCris vrea să-ţi ofere 2000 de Euro. Cum ai vrea să-i cheltui? Primul gand e cel onest!!!! [nu te coti]

Oricum trebuie să fie ceva pentru viitor…..Poate că as  investi într-o afacere ceva.      

Ştiai că cei mai multi oameni devin vegetarieni pentru că urăsc plantele şi iubesc animalele? Tu ce părere ai despre asta? Ai vrea să devii vegetarian? P.s. în China căţeii sunt o delicatete, asta în caz că nu ştiai. Ah, şi salamul din frigider e aproximativ 75 % carne de cal, asta în caz că nu ştiai, bineînţeles!

Da! ştiam astea…. păcat. Nu cred că am să fiu niciodată vegetarian, pentru că nu îmi permite organismul. Eu nu pot posti nici o săptămână 😦

Ce crezi că spun prietenii tăi despre faptul că acum faci parte dintr-o echipă cu două fete?

Nu ştiu …. Nu  am idee. După mine, cred că în orice echipă de fete trebuie să existe măcar un băiat şi invers. Pentru că băieţii gândesc într-un fel iar fetele în alt fel…. şi se completează unii pe alţii şi aşa echipa devine mai puternică.

Care este sloganul firmei Famous style?

Be Famous, Have Style, Wear Famous Style!

Urează ceva celor care au citit acest articol.

Trăiţi clipa ca şi cum ar fi ultima.

Nu trebuie să regreţi ceea ce ai făcut, ar trebui să regreţi ceea ce nu ai făcut.

Trăieşte fiecare zi cu gândul că, seara făcând bilanţul acelei zile, să se merite să mai trăieşti o zi… Nu umbri pământul degeaba. Fă ceva pentru tine, cât şi pentru societatea în care trăieşti. Ajutând pe alţii te ajuţi pe tine însuţi.

Cam atât să aveţi o zi bună şi lipsită de greutăţi

PS: La multi ani tuturor femeilor :*:*

mulţumim Eduard Constantin pentru interviu şi bun venit încă o dată în echipa Famous Style Handmade !

Lasă un răspuns

