5. Despre noi

Loredana şi Cristina


Hello there!

noi suntem  Cristina şi Loredana !

Cristina: născută în cea mai urâtă perioadă din iarna anului ’88 spre ’89 , dar cel mai frumos, cadoul din partea Domnului de Sărbătorile Crăciunului (cuvintele mamei, trust me). Sunt o fată modernă, modestă, hiperactivă şi  rareori radioactivă. Un spirit new age dar mentalitate old school. Îmi place să-mi las amprenta pe orice şi oriunde ajung (cine ştie – ştie). Îmi place să citesc şi să scriu (presimt prin [ştiţi voi] că o sa merg pe urmele lui Noica scriind un jurnal filosofic). Îmi place să alerg, să petrec timp cu prietenii, să dansez, să folosesc romgleza (what faci?), să ascult house, trance, dance,  Enya, talentatul mort Beethoven şi viul Edvin Marton,  şi să văd reclame TV.  Consider că Facebook-ul este un bun mod de socializare, că facultatea este  necesară, că sportul şi mărturisirea sunt relaxare pură, că marea şi muntele mă aşteaptă şi că YOUTUBE-ul oferă mai multe informaţii decât trebuie. Am o slăbiciune pentru cauzele pierdute…  Nu am încredere în oamenii mediocri, în cei care nu iubesc animalele şi în cei care suferă de bipolaritate (naşpa de ei, dar asta este). Îmi place să-mi iubesc iubitul şi restul să fie cancan.

Loredana: Despre mine… îmi place foarte mult căldura, ar fi perfect daca ar fi temperaturi de peste 25 de grade Celsius mereu. Ador să citesc romane poliţiste, sunt pasionată de medicină legală şi criminalistică, mă fascinează să asist la necropsii şi mi-aş dori ca pe viitor să pot urma şi Facultatea de Medicină (momentan, sunt studentă la Drept), şi de ce nu, dacă aş reuşi, să devin chiar medic legist! 🙂

Iubesc frigul doar în spaţii închise, gen prosectură. Îmi place să îmi petrec timpul liber alături de prieteni, mergând să jucăm biliard, tenis de câmp, tenis de masă; să ieşim în aer liber, să cântăm la chitară, să jucăm şah.  Ca pasiuni mai îndepărtate, pe care nu le practic foarte des… ar fi drumeţiile pe munte (n-au fost multe, 3 la număr) şi pescuitul.

Iubitul meu şi rock-ul sunt în top preferinţe! Trupa mea de suflet e Avenged Sevenfold, adaug în listă Rammstein, Within Temptation, Avril Lavigne, Iris, Vunk, Voltaj!

Top seriale: Prison Break, Crossing Jordan, Dr. G, medic legist, Body of Proof, Rizzoli and Isles, House, CSI, Law and order, Criminal Minds, The Vampire Diaries.

Ce avem noi în comun? asta-i întrebare de baraj. Avem în comun iubirea faţă de animale, seriale poliţiste şi criminaliste, SF, de medicină, Iaşul – ca oraş şi cultură, Facebook-ul, WordPress-ul, Media, Kendra, H&M, culoarea mov, shopping-ul, cartofii prăjiti, panckes (făcute de Cris),  GPS adică Great Personal Style, tenisul, biliardul, tocurile, tenişii, chitara, temperatura cuprinsă între 20-25 grade C, Dash Berlin, şi nu în ultimul rând VUNK.

Ce nu avem în comun? :)))  lista e muult prea lungă, plină de contraste… IAR noi credem că din cauza diferenţelor facem  Cea mai Bună Echipă.

2 gânduri despre „Loredana şi Cristina

  1. Interesant….. oferi consiliere psihologică Crstina? poate aș avea nevoie de anumite sfaturi pe viitor….mai ales că incep școala și trebuie să iau o decizie pentru următorii 2 ani de liceu,asta e altă poveste.mai vorbim,o zi buna fetele:) :*

    Apreciază

Lasă un răspuns

